Gyanúsan kedvező árak voltak a webshopban, nem is szállította ki egy részüket a cég.
A H&M által üzemeltetett www2.hm.com/hu_hu internetcímen fellelhető webshopban 2016. 08. 18-án felvett és visszaigazolt rendeléseknek a H&M csak egy részét teljesítette – írta a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) a honlapján. A termékeket annyira kedvező áron kínálták, hogy több vásárló a megrendelés előtt rá is kérdezett a cég facebookos oldalán, megfelelőek-e az árak, és igenlő választ kaptak.
A cég azonban nem teljesített olyan megrendeléseket, ahol megtörtént a pozitív tartalmú visszaigazolás küldése, tehát létrejött a szerződés, így a H&M köteles lett volna a szerződésben foglaltak teljesítésére. A bírósági ítélet szerint nem volt megfelelő eljárás az, hogy a megrendelt, kifizetett és pozitív tartalommal visszaigazolt termékeket a H&M nem szolgáltatta.
A bíróság arra is kötelezte a céget, hogy saját költségén ezen megállapítás közzétételéről gondoskodjon a saját honlapján úgy, hogy egy évig látható legyen.