Vállalkozás hvg.hu 2018. január. 12. 18:50

Új ízekben dobják piacra a diétás kólát

Négy új ízt fejlesztettek ki.

Újradizájnolja a diétás kólát a Coca-Cola – közölte a cég szerdán. A közleményükben azt írják, a hagyományos Diet Coke mellé új ízekben is piacra dobják a terméket, és új külsőt is kap az ital.

A közlemény szerint az új ízeket évek alatt kísérletezték ki és több mint 10 ezer ember véleményét vették figyelembe a kialakításuk során, így született meg végül a gyömbéres-lime-os, a Feisty Cherry néven futó új cseresznyés, a vérnarancsos és a mangós ízesítésű diétás kóla.

coca-colacompany.com

A hagyományos Diet Coke 1982 óta van piacon, a cég észak-amerikai vezetője szerint pedig az új termékeket úgy alakították ki, hogy a mindig újat kereső Y generáció igényeit is kielégítsék.

A Diet Coke Európában Coca-Cola Light néven fut, és aszpartámmal van édesítve, szemben a Coca-Cola Zeróval, amelybe más alacsony kalóriatartalmú édesítőszereket tesznek. Az új termékeket egyelőre csak Észak-Amerikában fogják árulni, de valószínűleg csak idő kérdése, hogy Európában is piacra dobják őket.

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.