Vállalkozás hvg.hu 2018. január. 12. 18:50

Új ízekben dobják piacra a diétás kólát

Négy új ízt fejlesztettek ki.

Újradizájnolja a diétás kólát a Coca-Cola – közölte a cég szerdán. A közleményükben azt írják, a hagyományos Diet Coke mellé új ízekben is piacra dobják a terméket, és új külsőt is kap az ital.

A közlemény szerint az új ízeket évek alatt kísérletezték ki és több mint 10 ezer ember véleményét vették figyelembe a kialakításuk során, így született meg végül a gyömbéres-lime-os, a Feisty Cherry néven futó új cseresznyés, a vérnarancsos és a mangós ízesítésű diétás kóla.

coca-colacompany.com

A hagyományos Diet Coke 1982 óta van piacon, a cég észak-amerikai vezetője szerint pedig az új termékeket úgy alakították ki, hogy a mindig újat kereső Y generáció igényeit is kielégítsék.

A Diet Coke Európában Coca-Cola Light néven fut, és aszpartámmal van édesítve, szemben a Coca-Cola Zeróval, amelybe más alacsony kalóriatartalmú édesítőszereket tesznek. Az új termékeket egyelőre csak Észak-Amerikában fogják árulni, de valószínűleg csak idő kérdése, hogy Európában is piacra dobják őket.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?