Kiugróan jó eredményről beszélnek a CBA-nál, azt viszont nem árulják el, hogy mi lesz az üzleteik sorsa.
Megkérdeztük a CBA-t, valóban tervezik-e, hogy eladják több üzletüket is. Miután reggel megjelentek a hírek az állítólagos eladásról, a cég alapítója a Független Hírügynökségnek kétértelműen cáfolt: mint mondta, nem kíván semmit eladni, de amint van megállapodás, közleményt ad majd ki róla. Megkeresésünkre a cégtől azt közölték: Baldauf László nem kíván nyilatkozni, de ha megállapodás születik üzleteinek további hasznosításával kapcsolatban, erről tájékoztatni fogja a sajtót is.
A cég reagált arra is, hogy azt írtuk, ugyan a magyar üzletlánc árai felveszik a versenyt a német diszkontláncokkal, valójában nyereségesen nem képes fenntartani ezt a rendszert. Az üzletlánc kommunikációs igazgatója úgy reagált erre: „A CBA Kereskedelmi Kft. árbevételének csökkenéséből semmilyen általános érvényű következtetést nem lehet levonni, hiszen a franchise rendszergazda szerepét betöltő cég feladatának, kereskedelmi tevékenységének átszervezése okozta a bevétel csökkenését.”
Azt is hozzátette: az idei első félévben a franchise rendszerük jelentős, mintegy 12 százalékos forgalmi bővülést könyvelhetett el, amely kiugróan jó eredménynek számít.