Vállalkozás hvg.hu 2016. november. 05. 13:50

Így lehet egy lopásból is gyorsan és olcsón ütős reklámot csinálni

A jó marketingesek villámgyorsak. Pillanatok alatt felismerték, hogyan tudnak jó reklámot kerekíteni és nagy hírverést csapni egy különös amerikai lopási esetből.

Egy kansasi egyetemista csak néhány percre állította le a kocsiját. Amikor visszatért, egy kézzel írott levélkét talált benne. A szerző azt írja, hogy nagyon éhes volt, meglátta, hogy a kocsiban van egy csomag csoki, az ajtó pedig nincs bezárva. Így elemelte a csokit. Máshoz viszont nem nyúlt. A srác először pipa lett, de aztán inkább már csak röhögött a történeten., amit megosztott a Twitteren.

A csokit gyártó cég egyik alkalmazottja felfigyelt a vírusként, szupergyorsan terjedő sztorira és felajánlotta, hogy kárpótolja a meglopott egyetemistát. Aki nem egy, hanem egészen pontosan 6500 csomag csokit kapott a gyártótól. A srác ezúttal biztosra ment, szétosztotta az ajándékot az egyetemen. Mint megjegyezte, így aki éhes, nem a kocsijából csen majd csokit.

hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 02. 15:00

Orosz olajból készült termékek az EU-ban: napokon belül lejárhat a szankció alóli felmentés, piacot veszthet a Mol

Tilos az unión belül orosz olajból finomított áruval kereskedni, kivéve, ha a Mol szlovák leánycége vagy, és Csehországnak adsz el. Ennek a felmentésnek viszont december ötödikén vége, hacsak meg nem hosszabbítják. Mennek már a tárgyalások, de már a felállás sem világos: Szlovákia és a Mol nagyon akarja az újabb egyévnyi mentességet, Csehország viszont hallgat.