Miközben a médiacégek szenvednek, 59 százalékkal nőtt a kék óriás reklámbevétele.
A Facebook éves összehasonlításban megháromszorozta a profitját, döntően annak köszönhetően, hogy 59 százalékkal emelni tudta a reklámbevételeit. A The Guardian összefoglalója hangsúlyozza, hogy a növekedést olyan időszakban érte el a közösségi oldal, amikor a hagyományos médiacégek kúsznak-másznak minden egyes reklámra költött dollár, font vagy euró után, és kénytelenek összébb húzni a nadrágszíjat, elbocsátani a munkatársaik egy részét.
A hirdetéseknek már 84 százalékát mobil eszközökön helyezte ki a Facebook, amelynek 1,79 milliárd olyan felhasználója volt, aki egy hónapban legalább egyszer bejelentkezett a fiókjába, és 1,18 milliárd olyan regisztráltja, aki naponta legalább egyszer nézi a fiókját.