Vállalkozás hvg.hu 2016. október. 18. 07:38

Új olasz étteremlánc durrant be a magyar piacra

Eredeti olasz hagyományokon alapuló gyorsétterem-fagylaltozó koncepció keresi franchise partnereit hazánkban. Elsősorban Budapesten, valamint nagyobb vidéki városokban egyaránt versenyképes befektetési lehetőséget kínálva leendő hazai franchise partnereinek.

A CiGusta hálózat, amely a közkedvelt olasz konyhával próbál betörni a piacra, 2011-ben nyitotta meg első üzletét. Azóta a világ minden táján csaknem 60 egységből álló hálózattal büszkélkedhet Mr. Dario Rabboni, az étteremlánc alapítója, akinek jó érzéke és nagy tapasztalata van a vendéglátóipar rögös útján való eligazodásban.

Az alapító víziója a következő volt: egy olyan “fast food” jellegű étteremlánc megalapítása, ahol megtalálhatóak a legegyszerűbb, de mégis populáris olasz ételek, italok, mint például a pizza, tészta, levesek, fagylalt és a kávé – írja a Franchiseportal. A CiGusta éttermek atmoszférája magával ragadó, a betérő vendégeket olasz életérzés járja át.

A CiGusta nemcsak Európában, hanem az ázsiai és az afrikai kontinenseken is tempós terjeszkedésbe fogott.

Mobilszendviccsel támad a gyorsétterem-óriás

A Starbucks kávézólánc több ezer üzletében lehet Amerika-szerte telefonos appon rendelni és fizetni, és a múlt héten több gyorsétteremlánc is bevezette hasonló szolgáltatását, így például a Burger King és a Taco Bell's is. A Subway is nagy erőkkel készülődik.