A hajánál fogva próbálja magát kihúzni a márka.
A világon minden tíz eladott skót whiskyből egy Johnnie Walker, de a márka látott már szebb napokat is. Az értékesítés az elmúlt három évben csökkent, mert manapság olyan koktélok jöttek divatba, amelyeket más whiskykből könnyebb elkészíteni.
A Diageo, amely a márka tulajdonosaként bevételének egyharmadát skót whiskyből szerzi, a Bloomberg riportja szerint most megpróbálja felvenni a kesztyűt. Edinburgh melletti főhadiszállásán a vegyészek Emma Walker vezetésével már dolgoznak az új keverékeken.
Walker nem rokona a névadónak, aki 121 éve halt meg, legalábbis nem tud róla. A vegyészek a laborban sokféle anyaggal játsszanak, és az érés különböző fázisaiban próbálnak beavatkozni, és most már szem előtt tartják azt is, hogy az italból készülő koktélok milyen ízűek lesznek, illetve mennyire könnyű lesz az új Johnnie Walkerekkel dolgozni.