A részleteket még nem árulják el, csak annyit, hogy a lakáspiacra fókuszálnak idén.
Az ingatlan kategóriára összpontosítanak idén a Jófogás.hu-nál, a folyamatosan bővülő csapat új tagjainak nagy része is ezzel a területtel foglalkozik majd – mondta a Marketing&Media magazinnak adott interjúban az apróhirdetési oldalt működtető cég ügyvezető igazgatója.
Palocsay-Zubor Géza elárulta, hogy tavaly januárhoz képest novemberre már nyolcszorosára növelték a bevételt, a csapat kétszeresére bővült, és céljuk, hogy mielőbb milliárdos üzletté váljanak.
A legnagyobb hazai apróhirdetési oldal tavaly vette meg az OLX.hu-t, tavaly racionalizálta a működését, és az igazgató elmondása szerint nulla közeli szintre hozták a veszteséget.
Az oldal tulajdonosa, a Schibsted további növekedést vár el, amely „különböző célpiacok meghódítása által érhető el” és ehhez befektetéseket terveznek – mondta Palocsay-Zubor Géza.