Vállalkozás MTI / hvg.hu 2015. július. 23. 07:25

Exportálni kezdte a Mol az újfajta benzinkutak ötletét

Szerbiában is elindította önálló kiskereskedelmi márkáját a Mol. A cég szerdán az E-75-ös autópálya mentén, a szerb-magyar határ közelében fekvő Horgos 2 töltőállomáson nyitotta meg első Fresh Corner üzletét, a közeljövőben pedig további három szerbiai töltőállomás átalakítását tervezik.

A Mol csoport több mint 10 éve van jelent a szerb piacon, elsősorban a nyersolaj- és a kenőanyag-kereskedelemnek köszönhetően, 2005 decemberében pedig a magyar cég töltőállomást is nyitott a nyugat-balkáni országban. Jelenleg 42 Mol-kút van a hétmilliós Szerbiában.

Mol / Facebook

A tervek szerint a vállalat szerbiai kiskereskedelmi piaci részesedése a közeljövőben eléri a 15 százalékot. Ezen kívül a Mol a finomítóinak hatósugarán belül további akvizíciókat is tervez, hogy növelje részesedését a közép-európai kiskereskedelmi piacon – közölte a vállalat szerdán.

Magyarországon az első Fresh Corner üzletet május közepén nyitotta meg a Mol, és július végéig összesen 10 hasonló töltőállomást ad át országszerte.

Mol / Facebook