A tavalyi évet 958 millió forintos kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredménnyel zárta a TV2 csoport, amely 2008 óta először zárt évet pozitív tartományban és állt növekedési pályára.
A négy csatornát (Tv2, Super TV2, FEM3, PRO4) működtető társaság árbevétele 1,4 milliárd forinttal, 17,6 milliárdra nőtt, a 8,5 százalékos árbevétel-növekedés főként a reklámbevételek 13 százalékos bővülésének köszönhető.
A korábbi menedzsment két tagja, Yvonne Dederick és Simon Zsolt 2014 februárjában vásárolta meg a médiacsoportot és vette át a teljes jogkörű irányítást. Az általuk bevezetett új stratégia eredményeként 3,511 milliárdos cash-flow pluszt halmozott fel a társaság, szemben az előző évi mínusz 8,408 milliárdos tétellel - közölték.
A tájékoztatás szerint a 2013-asnál 1,4 milliárddal többet, 5,3 milliárdot költöttek helyi gyártású műsorokra. Ezzel párhuzamosan személyi kiadásokra 180 millió forinttal fordítottak többet.
A TV2 csoport növekedési pályára állt, és ez további távlatokat nyit a portfólió-bővítéssel, az új üzletágak kiépítésével kapcsolatos terveink megvalósításában - idézi a közlemény Yvonne Dederick ügyvezető igazgatót.