Vállalkozás hvg.hu 2015. április. 29. 12:52

Budapest válhat az online hirdetési csalás elleni harc központjává?

Az online hirdetési csalások kiszűrésére szakosodott magyar cég, az enbrite.ly miután tavaly 150 milliót zsebelt be egy nemzetközi rendezvény fődíjával, most három befektetőtől kapott 225 milliót

225 millió Ft összegű befektetést kapott a magyar érdekeltségű enbrite.ly az osztrák SpeedInvest, az Enbritely Holding, valamint az Evli Bank jóvoltából. A magyar startup azon munkálkodik, hogy az online hirdetési piacot megtisztítsa a visszaélésektől. A cégnél a fejlett felhasználói viselkedés elemzésével meg tudják mondani, hogy egy adott hirdetésre ember vagy robot kattintott-e, illetve valóban megjelent-e egy hirdetés, segítve ezzel az online reklámra szánt összegek hatékony elköltését, végső soron pedig az egész piac ellenőrizhetőbbé tételét.

„Örülök, hogy az általunk fejlesztett termékben a SpeedInvest, az Enbritely Holding és az Evli Bank is meglátta az üzleti lehetőséget. Úgy vélem, hogy az online hirdetési csalások elleni küzdelem az üzleten túl egy olyan ügy, ami mögé büszkén oda lehet állni.” – mondta Rimóczi Oszkár a cég társalapítója. Az ebbrite.ly tavaly besöpörte a skandináv régió legnagyobb tech versenyének fődíját is.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!