Vállalkozás hvg.hu 2015. február. 04. 16:53

Facebookon hirdet? Ezt jó, ha tudja!

Néhány hónapja érhető el egy frissítés, amellyel pontosabban célba juttathatja posztjait.

Sokan nem tudják, de a posztok közzétételekor külön meg lehet célozni a lájkolókat. Amikor elkészül a poszt, és már be van pipálva a célzási opció, akkor kiválasztható, hogy a lájkolók közül kinek "célozzuk" az adott témát. Ezt a Facebook algoritmusa is preferálja, így nagyobb organikus elérést lehet produkálni: az adott poszt csak azokhoz fog eljutni, akiket tényleg érdekel. Például érdeklődési kör szerint is szűkíthető, hogy kinek küldjük el az adott tartalmat. A Szponzorált tartalom blog szerzője szerint ezzel a funkcióval mindenképpen növelni tudja marketing tevékenységének hatékonyságát.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?