Néhány hónapja érhető el egy frissítés, amellyel pontosabban célba juttathatja posztjait.
Sokan nem tudják, de a posztok közzétételekor külön meg lehet célozni a lájkolókat. Amikor elkészül a poszt, és már be van pipálva a célzási opció, akkor kiválasztható, hogy a lájkolók közül kinek "célozzuk" az adott témát. Ezt a Facebook algoritmusa is preferálja, így nagyobb organikus elérést lehet produkálni: az adott poszt csak azokhoz fog eljutni, akiket tényleg érdekel. Például érdeklődési kör szerint is szűkíthető, hogy kinek küldjük el az adott tartalmat. A Szponzorált tartalom blog szerzője szerint ezzel a funkcióval mindenképpen növelni tudja marketing tevékenységének hatékonyságát.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
* * * Támogatott hitel vállalkozások számára
A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.