Nem csak árbevételét növelheti a megfelelő „landing page”, de egy versenynek köszönhetően akár Las Vegasig juthat vele. Ha nem, akkor is sokat tanulhat a profik visszajelzéseiből.
A landing page az az oldal, ahova egy hirdetés lekattintása után a látogató eljut. És nagyon nem mindegy, hogy milyen. Az internetes látogatók által elért első weboldal nemcsak a startup vállalkozások sikere szempontjából számít kritikusnak, hanem az online kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások is igyekeznek a végletekig optimalizálni ezt az oldalt, hiszen egy megfelelően összeállított landing page akár többszörösére is képes növelni az árbevételüket.
A PageFights több sikeres epizódon van túl, de most először lett meghirdetve kifejezetten európai vállalkozásoknak. A verseny lényege, hogy minden résztvevő tanuljon a profik visszajelzéseiből, a győztes pedig a Traction Tribe kontójára repülhet Las Vegasba és foglalhatja el szállását, majd az Unbounce és a Conversion XL blog ismert vállalkozóival konzultálhat, plusz egy online marketing technikai csomaggal is gazdagodik. A verseny teljes egészében angolul folyik, a landing page-eket angolul kell elkészíteni. A korábbi Page Fights-ok nyilvános kiértékelései elérhetőek a YouTube-on, sokat lehet belőlük tanulni, de az Unbounce-on is találhatóak részletes elemzések az előző epizódok munkáiról.
A jelentkezésre és a landing page elkészítésére mindössze 10 nap áll a versenyzők rendelkezésére, a jelentkezési határidő ugyanis november 24. Aki nem akar nevezni, de szívesen tanulna a nyilvános értékelésből, azok végignézhetik a döntő élő közvetítését 2014. december 2-án.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!