Energiaitalt dob piacra az FTC
Jövő héttől már országszerte kapható lesz a Fradi-energiaital, a labdarúgócsapat legújabb italmárkája - jelentette be az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója szombat este a Pécs elleni hazai bajnoki mérkőzés előtt tartott budapesti sajtótájékoztatón.
A zöld-fehérek a Fradi whisky, sör és vodka után egy energiaitalt is piacra dobnak ezzel a márkanévvel, mégpedig a Hell céggel együttműködve - közölte Orosz Pál.
"A Hell százszázalékos magyar cég, és ahogy a Ferencváros, szintén komoly nemzetközi babérokra tör" - indokolta az együttműködést a vezérigazgató, aki szerint a termék megfizethető árú lesz.
Mivel egy közvélemény-kutatás szerint a Ferencvárosnak több mint egymillió szimpatizánsa van Magyarországon, ezért bíznak abban, hogy a többi Fradi-italhoz hasonlóan ez is sikeres lesz, főleg a fiatalok körében.
Tóth Eszter Anna, a Hell Energy Magyarország Kft. szóvivője szerint a közös munka eredménye egy tartósítószertől mentes, impulzív, lendületes, fiatalos termék lett, amely kellően passzol az FTC hírnevéhez.
A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy az energiaitalt egy profi reklámfilmmel és komoly kampánnyal fogják bevezetni. A tévécsatornákon is hamarosan látható 20 másodperces filmben főszerep jutott Thomas Dollnak, a Ferencváros vezetőedzőjének, de a csapat több meghatározó játékosa, így Böde Dániel, Vladan Cukic és Gyömbér Gábor csapatkapitány is rész vett a forgatáson.