Nagy dobásra készül a BuzzFeed, pénze is van rá
Egy kockázatitőke-befektető 50 millió dollárt tolt a BuzzFeedbe, ebből akarnak nagyot dobni a piacon.
A fiatal korcsoportra fókuszáló BuzzFeednél az Andreessen Horowitz kockázatitőke-társaság befektetése révén átszervezéseket terveznek. Jonah Peretti vezérigazgató szerint ez a befektetés kiváló lehetőséget nyújt számukra a nagyszabású változások megvalósítására és a terjeszkedésre, hogy ezzel válhassanak a digitális média vezető márkájává.
További terveik között szerepel a BuzzFeed nemzetközi jelenlétének bővítése, indiai, németországi, mexikói és japán irodák megnyitásával – írja a mediapiac.com. A cég strukturális átszervezésével kialakuló új divíziók koordinálására az igazgatótanácsba bevettek olyan veteránokat is, mint az Andreessen Horowitz partnere, Chris Dixon. Az új csúcsokat megcélzó vállalat irányítási feladatait Perettivel együtt a társalapító, Ken Lerer végzi majd, aki a jövő sikerét a mobil- és videótechnológiában látja, ezért nagy hangsúlyt fektetnek majd a közösségi médiában való jelenlétükre.