Megugrott az amerikai játékóriás profitja a kisfiúk miatt
Nőtt a második legnagyobb amerikai játékgyártó, a Hasbro bevétele 2014 második negyedévében a nemzetközi eladásainak megugrása miatt.
A második negyedévben éves alapon számolva a Hasbro összesített eladásai 8,2 százalékkal nőttek, de a nemzetközi eladások ennél gyorsabb mértékben, 17 százalékkal.
A nemek szerinti megoszlás szerint a fiúknak szánt játékok eladásai 32 százalékkal ugrottak meg, a lányoknak szánt termékekből 10 százalékkal fogyott több. A fiúkat megcélzó termékek között különösen népszerűek voltak a Transformers filmsorozathoz, illetve a Marvel képregényekhez kapcsolódó játékok.
A Hasbro bevétele a második negyedévben 766 millió dollárról 829 millió dollárra nőtt, a nettó nyereség 36,48 millió dollárról (részvényenként 28 cent) 33,47 millió dollárra csökkent (részvényenként 26 cent). A Hasbro részvényárfolyama 0,55 százalékkal erősödött a hétfői amerikai tőzsdenyitás előtt, a tőzsdén kívüli forgalomban.