Már a márkák globálissá válása előtt is fontos volt az, hogy egy cégnek logója legyen. Bár a logók az évszázadok során sokat változtak, egyes vállalatok cégérei mégis megőrizték korábbi jellegzetességeiket. Lista a világ 10 legrégebbi céges logójáról.
Már rég a globális marketingkampányok, reklámok előtt jelen voltak bizonyos cégek különböző logókkal a piacokon, vannak olyan vállalatok, melyek évszázadokra visszanyúlóan rendelkeznek logóval. Az évek során sokat változhattak a logók, ám mindegyik megőrizte eredeti vonásainak egy részét. A Time most összeszedte a 10 legrégebbi vállalati logót.
A lista rögtön a Stella Artois belga sörrel indul, a márka logója egészen a 14. század közepéig vezethető vissza. A Twinings tea logóját először 1887-ben használták (a céget 1706-ban alapították), a Bass Ale sör ma használatos logója pedig 1876-ig vezethető vissza (a céget 1777-ben alapították).
A listáról a Shell olajcég sem maradthat le, a céget 1833-ban hozták létre, ám ma is használatos logó elődjét 1904-ben kreálták. A szinte mindenki által ismert Levi Strauss farmernadrágok logóját 1886-ban kezdték el használni először, a Sherwin-Williams festékgyártó ma is használatos logóját pedig 1905-ben alkották meg.
A listán szerepel még a Heinz, a Prudential biztosító, a Peugeot és a Johnson & Johnson.
* * * Támogatott hitel vállalkozások számára
A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.