Csaknem minden szuper- és hipermarketlánc növelte forgalmát tavaly, nyereséget azonban csak a Penny Market keménydiszkont-hálózat tudott összehozni.
Minden olyan hiper- és szupermarket-hálózat, amelyek 2013-as számai ismertek, növelte árbevételét tavaly – a Lidl és Tesco üzleti éve nem egyezik meg a naptári évvel, így csak nyáron lesznek elérhetőek a üzleti adataik. Legnagyobb mértékben közülük az Aldié ugrott a legnagyobbat, 12 százalék körüli mértékben emelkedtt a nettó forgalom. Az Auchan közel 8, a Spar 7 körül, a Penny Market pedig 4,6 százalékkal bővült – derül ki a Napi.hu cikkéből.
Nyereséget azonban közülük csak a Penny Market tudott elérni, bár az Auchan és a Spar is csökkentette veszteségét, míg az Aldié stagnált.
További részleteket itt lehet olvasni.