Növelné szeretné eladásait, de nem tudja, hogyan kell? Vevőket szerezne, de nincs rá forrása? Íme, néhány alapötlet az online marketinghez.
Az online marketing célja, hogy internetes eszközökkel ismertté tegye a vállalkozást vagy termékét a nagyközönség előtt. A hatékony marketingkommunikáció márkát épít, növeli az eladásokat, és javul a vállalkozás jövedelmezősége is. Ma már egyetlen kisvállalkozás sem engedheti meg magának, hogy lemondjon az online marketingben rejlő lehetőségekről.
Sorozatunk korábbi részeit itt tudja elolvasni:
1. Az alapok
2. Céges honlap
3. Keresőmarketing
4. A sajtóközlemény
5. A banner hirdetés
Most a linképítéssel foglalkozunk. Első lépésben válasszuk ki azokat a linkgyűjtő oldalakat és egyéb weblapokat, ahol lehetőség van link beküldésére! Ilyenek például a különböző témájú startlap oldalak, a linkcenter.
Válasszuk ki a tevékenységben, termékben, témában valóban közel állókat! Csak azokra az oldalakra érdemes beajánlani a linkünket, melyek témájukban valóban kapcsolódnak a tevékenységünkhöz, különben nem valószínű, hogy a szerkesztő el fogja fogadni azt.
Nem mindegy, hogy milyen honlapokról mutatnak linkek a weboldalunkra. Egy autós oldalról mutató link nem sokat ér, ha egy főzőiskola honlapját próbáljuk erősíteni.
Szerepeljenek a megfelelő kulcsszavak a leírásban is! Gyakori hiba, hogy egyesek a cégtörténet Ádám-Évától való regélésével töltik ki a leírásra szolgáló szűkös helyet.
Ugyanaz a link csak egyszer szerepeljen egy oldalon! Nem szerencsés, ha ugyanazt a linket megpróbáljuk egy oldalon többször is elhelyezni. Ráadásul ezt a legtöbb linkgyűjtő oldal automatikusan meg is tiltja.
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketing tevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!