2014. április. 30. 17:09 hvg.hu Utolsó frissítés: 2014. április. 30. 18:01 Vállalkozás

A Lidl tarol a Facebookon

Átlépte a 10 milliót a Lidl diszkontlánc Facebook-oldalát kedvelők száma, a harddiszkont-hálózat ezzel a legkedveltebb európai üzlet – legalábbis a közösségi médiában.

A Lidl közösségi oldala mérföldkőhöz jutott: a rajongók száma idén február végé átlépte a tízmilliót. A keménydiszkont-lánc 2011 szeptemberében összehangolt offenzívát indított: az addig szereplő német rajongók után egyszerre hét ország lájkolói rohanták le a nemzetközi közösségi médiát (Nagy-Britannia, Spanyolország, Írország, Hollandia, Horvátország, Románia és Finnország) – írja a realista.hu.

Tavaly áprilisig pedig lépésről lépésre minden Lidl-ország csatlakozott a Facebookhoz önálló rajongói oldallal. A láncnak jelenleg 26 Facebook vállalati profilja és 10,2 millió fős online közössége van, az átlagos népszerűségi index 5,9 százalék. Így a Lidl 2,5 éves nemzetközi Facebook-jelenléttel az európai élelmiszer-kereskedelmi hálózatok közül az első helyen áll, míg világviszonylatban a második helyet mondhatja magáénak.

A Lidl Magyarország 2012 márciusában jelent meg a Facebookon és másfél év elteltével az ország harmadik legtöbb rajongóval rendelkező élelmiszer-kereskedelmi lánca lett. 2013 őszén bekerült a magyarországi vállalati profilok top 10-es listájába, jelenleg csaknem 270 ezer rajongót tudhat magáénak.

További részleteket itt lehet olvasni.

hvg360 Serdült Viktória 2024. november. 28. 10:09

Felesleges kényeskedni a függetlenség miatt – a bírókat képviselő OBT elnöke a kormány alkujáról

Két lehetőség volt: vagy nincs pénz, vagy pedig van, de akkor alá kell írni a papírt – így magyarázta a HVG információi szerint egy belső értekezleten Szabó Péter, az Országos Bírói Tanács elnöke, miért ment bele a kormány diktálta megállapodásba. Beszédének több forrásból hozzánk eljutott átirata szerint azt mondta, felesleges kényeskedni a bírói függetlenség miatt.