Tőkebefektetésről állapodtak meg a Venturio 2013 Kockázati Tőkealap és a USE unused divatmárka. A divatcég a következő két év során azt a célt tűzte maga elé, hogy Magyarország mellett Európában és az amerikai piacon is széles körben ismert és keresett designer márkává váljon.
A Venturio Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. és a USE unused divatcég befektetési megállapodást kötött a Magyarországon már jelentős sikereket elért márka nemzetközi piacra lépési stratégiájának megvalósítására. A Venturio 2013 Kockázati Tőkealap első befektetéseként tőkeemelést hajt végre a USE International Zrt. divatcégben, segítendő annak nemzetközi terjeszkedését, a USE unused márka külföldi ismertségének növelését.
A 2004-ben, három frissen diplomázó fiatal – Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András – által alapított USE unsued divatmárka elsődleges tevékenysége a kisszériás finomkonfekció tervezése, gyártása és forgalmazása. Célcsoportjukat a prémium ruházati termékeket vásárló, divatérzékeny városi nők alkotják. A cég tervezői az utóbbi években számos díjat nyertek el a hazai és a nemzetközi piacon, többek közt kétszer voltak az év divattervezői Magyarországon, illetve elnyerték a legjobb külföldi divattervező díját a bécsi Erste Contact Award-on.
A USE unused a nemzetközi terjeszkedés első lépéseként 2014 végéig szeretné fokozni az európai eladásait, illetve megjelenni az amerikai piacon, 2015-re pedig már az ázsiai piac meghódítását tervezi.
A Venturio Zrt. a JEREMIE II. program, azaz az Új Széchenyi Terv Kockázati Tőke Program segítségével nyerte el a 4,4 Mrd Ft tőkével rendelkező Venturio 2013 Kockázati Tőkealap kezelési jogát. Az Alap olyan innovatív és gyorsan fejlődő hazai kis- és középvállalatoknak kíván forrást biztosítani, amelyek jelentős piaci potenciállal rendelkeznek.