A magyar piac nem jött be, Kínában próbálkozik a USE unused csapata
A név és a kollekció is magyar, a többi kínai.
A név és a kollekció is magyar, a többi kínai.
Váratlan, de átgondolt döntésnek tűnik, hogy az egyik legsikeresebb magyar dizájner márka, a USE unused 13 év után megszűnik. Godena-Juhász Attila és Tóth András tulajdonosok döntésükkel a leplet is le akarják rántani a megváltozott divatiparról, amelyből szerintük csak úgy lehet kitörni, ha bezárják a boltot, és kitalálnak egy másfajta konstrukciót. Interjú.
A tervezett 50 millió forintnál több mint egymillióval olcsóbban gyárthatja és szállíthatja le a magyar olimpikonok riói formaruháját a korábbi pályázaton nyertes magyar tervezők cége – derült ki a Közbeszerzési Értesítőben megjelent hirdetményből.
Tőkebefektetésről állapodtak meg a Venturio 2013 Kockázati Tőkealap és a USE unused divatmárka. A divatcég a következő két év során azt a célt tűzte maga elé, hogy Magyarország mellett Európában és az amerikai piacon is széles körben ismert és keresett designer márkává váljon.
A steampunk a sci-fi és a történelmi fantasy keverékeként azonosított filmzsáner és stílusirányzat. És ez a divat.
A nagyvilág divathetei után, mely New Yorkban kezdődik, majd Milánó és London után Párizsban végződik, mi is megrendeztük a saját divatnapjainkat Budapesten. Beszámoló.