A név és a kollekció is magyar, a többi kínai.
A&DRIS néven alapít új márkát a USE unused két tervezője, Tóth András és Godena-Juhász Attila. A cég kínai kínai DFO International mintegy 3 millió eurós befektetésével indul, az új márkanév alatt készülő kollekciók elsősorban a kínai piacra készülnek, gyártásuk is Kínában zajlik majd. A márka első kollekciója Aliga Stories néven a sanghaji divathéten debütál idén októberben.
Az Aliga már nem kínai név: a fantázianév egy varázslatos, a világtól elzárt, vadregényes családi nyaralóra utal Balatonaliga mellett, amely gyermekkori történetek gyakori helyszíneként folyamatos inspirációként szolgál a tervezők munkája során – írja közleményében a cég.
Az egyik legsikeresebb magyar designermárka, a USE unused tulajdonosai a nyáron jelentették be, hogy 13 év után megszűnik a brand. Ezt akkor a HVG-nek a fast fashion márkák terjedésével magyarázták: "A rendszer olyan irányba megy, ami nekünk nem szimpatikus, és nem szeretnénk nagyon lebutított dolgokat csinálni' - fogalmazott Tóth András.