Vállalkozás hvg.hu 2017. szeptember. 14. 16:19

A magyar piac nem jött be, Kínában próbálkozik a USE unused csapata

A név és a kollekció is magyar, a többi kínai.

A&DRIS néven alapít új márkát a USE unused két tervezője, Tóth András és Godena-Juhász Attila. A cég kínai kínai DFO International mintegy 3 millió eurós befektetésével indul, az új márkanév alatt készülő kollekciók elsősorban a kínai piacra készülnek, gyártásuk is Kínában zajlik majd. A márka első kollekciója Aliga Stories néven a sanghaji divathéten debütál idén októberben.

Az Aliga már nem kínai név: a fantázianév egy varázslatos, a világtól elzárt, vadregényes családi nyaralóra utal Balatonaliga mellett, amely gyermekkori történetek gyakori helyszíneként folyamatos inspirációként szolgál a tervezők munkája során – írja közleményében a cég.

Az egyik legsikeresebb magyar designermárka, a USE unused tulajdonosai a nyáron jelentették be, hogy 13 év után megszűnik a brand. Ezt akkor a HVG-nek a fast fashion márkák terjedésével magyarázták: "A rendszer olyan irányba megy, ami nekünk nem szimpatikus, és nem szeretnénk nagyon lebutított dolgokat csinálni' - fogalmazott Tóth András.

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.