Ezentúl máshogy néz ki az Ernst & Young
Új névvel és arculattal, valamint új globális vezérigazgatóval kezdi üzleti évét az Ernst & Young. A nemzetközi tanácsadó cég neve július 1-jétől EY-ra változott, a globális vezérigazgatói tisztséget pedig ettől a naptól Mark Weinberger tölti be. A vállalat jelmondata az új pénzügyi évtől kezdve: “Building a better working world”.
„A márkanév és arculat fontos kifejezőeszközei annak, hogy megmutassuk kik vagyunk és mit képviselünk. A választott jelmondat kifejezi azt a törekvésünket, hogy szakmai munkánk ne csak ügyfeleink számára teremtsen értéket, hanem hozzájáruljunk a minket körülvevő üzleti környezet jobbításához is” - mondta Havas István, az EY magyarországi vezérigazgatója.
Idén július 1-jétől a nemzetközi tanácsadó cég neve világszerte EY-ra változott. Ezzel párhuzamosan módosult a vállalat logója és teljes arculata is. A cég jelmondata az új pénzügyi évtől kezdve: “Building a better working world”. Ugyanettől az időponttól az amerikai Mark Weinberger tölti be az EY globális elnök-vezérigazgatói tisztségét. Az 51 éves szakember korábban a nemzetközi tanácsadó cég globális, illetve az amerikai régióért felelős vezető adópartnere volt. Vezető üzleti tanácsadó partnerként a vállalat több kiemelt ügyfeléért felelt, valamint tagja a cég számos nemzetközi vezető testületének. A szakember George W. Bush kormányában az amerikai államkincstár alelnöki tisztét töltötte be, a Clinton-kormányzat alatt pedig a társadalombiztosítási bizottság tagja volt. A vezető Jim Turley-t váltotta a globális elnök-vezérigazgatói székben.