Továbbra is a dm vezeti a piacot
Megőrizte vezető pozícióját a magyar piacon a dm, a hálózat a 2011/12-es üzleti évben hét egységgel bővítette üzletei számát.
A magyarországi dm forgalma 233,6 millió euró volt (dm Magyarország forgalmát 283,7 forintos árfolyamon számolva). Ez 66,3 milliárd forint, ami növekedés az előző évhez képest. A dm továbbra is meg tudta őrizni piacvezető pozícióját. Piacrésze a teljes piacon 14 százalék, míg a drogériák között 50,4 százalék.
A magyarországi terjeszkedés jelentős, 7 új üzlettel bővült a hálózat, melynek következtében a foglalkoztatottak száma 2319 főre emelkedett. A magyarországi dm 68 új munkahelyet teremtett idén, így állománya 2319 főre emelkedett.
A dm Ausztria cégcsoport idén májusában megnyitotta első üzleteit Macedóniában, így immár Európa 12 országában van jelen, összesen 2699 üzlettel, 43 930 embernek adva munkát a kontinensen. Az európai expanziónak köszönhetően a dm 163 új egységgel növelte üzletei számát, valamint 4851 új munkahelyet teremtett.
A teljes cégcsoport (a németországi részkonszernnel együttvéve) a 2011/12-es gazdasági évben 6,872 milliárd euró bevételt ért el, ami összességében 11,3 százalékos növekedés az előző gazdasági évhez képest. A dm Ausztria csoport (az ausztriai dm és 100 százalékos magyarországi, csehországi, szlovákiai, szlovéniai, horvátországi, szerbiai, bosznia-hercegovinai, romániai, bulgáriai és macedóniai leányvállalatai) 1,76 milliárd euró forgalmat ért el. Ez az előző üzleti évhez képest 4,29 százalékos növekedés.