A Tesco elköszön a gazdaságos márkától
A Tesco kivezeti nagy-britanniai boltjaiból a Tesco Value saját márkás termékeket, mert saját bevallásuk szerint is kínos volt ezek vásárlása.
Minden bizonnyal mérföldkő a Tesco lánc életében, hogy – egyelőre – nagy-britanniai hálózatában eltűnnek a polcokról a Tesco Value (Tesco gazdaságos) termékek – írja a Pénzcentrum.hu a This is Money gazdasági hírportál alapján. A korábbi tapasztalatok azt mutatják , hogy a hasonlójelentőségű lépések előbb-utóbb bekövetkeznek más régiókban is. Így nem lenne nagyon meglepő, ha egy idő után múlva már a magyar boltokban sem lehetne megtalálni a Tesco legegyszerűbb saját márkás termékeit.
Az üzletlánc 1993-ban vezette be az azóta világszerte ismertté vált kék-fehér logós Value márkát, amellyel alacsony árú saját márkás termékeit jelölte. A Value most teljesen eltűnik a polcokról, helyét egy új, modernebb - igaz, kevésbé jellegzetes- márka és dizájn, az Everyday Value (szabad fordításban Mindennapi Gazdaságosság) veszi át. Andy Yaxley, a Tesco élelmiszer-kereskedelmi igazgatója azzal indokolta a lépést, hogy felméréseik szerint a vásárlók már-már zavarban voltak, ha Value terméket kellett betenniük a kosárba.