2012. szeptember. 25. 18:16 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. szeptember. 25. 18:03 Vállalkozás

A Tesco elköszön a gazdaságos márkától

A Tesco kivezeti nagy-britanniai boltjaiból a Tesco Value saját márkás termékeket, mert saját bevallásuk szerint is kínos volt ezek vásárlása.

Minden bizonnyal mérföldkő a Tesco lánc életében, hogy – egyelőre – nagy-britanniai hálózatában eltűnnek a polcokról a Tesco Value (Tesco gazdaságos) termékek – írja a Pénzcentrum.hu a This is Money gazdasági hírportál alapján. A korábbi tapasztalatok azt mutatják , hogy a hasonlójelentőségű lépések előbb-utóbb bekövetkeznek más régiókban is. Így nem lenne nagyon meglepő, ha egy idő után múlva már a magyar boltokban sem lehetne megtalálni a Tesco legegyszerűbb saját márkás termékeit.

Az üzletlánc 1993-ban vezette be az azóta világszerte ismertté vált kék-fehér logós Value márkát, amellyel alacsony árú saját márkás termékeit jelölte. A Value most teljesen eltűnik a polcokról, helyét egy új, modernebb - igaz, kevésbé jellegzetes- márka és dizájn, az Everyday Value (szabad fordításban Mindennapi Gazdaságosság) veszi át. Andy Yaxley, a Tesco élelmiszer-kereskedelmi igazgatója azzal indokolta a lépést, hogy felméréseik szerint a vásárlók már-már zavarban voltak, ha Value terméket kellett betenniük a kosárba.

hvg360 Keresztes Imre 2024. november. 29. 16:30

Kiejtheti a diplomáciai körforgásból Netanjahut a hágai elfogatóparancs, hiába ítélte el azt az USA és sok más ország

A Benjamin Netanjahu kormányfő elleni jogi fenyegetettség korlátok közé szorítja Izraelt. Még akkor is, ha az ICC által háborús bűnök miatt kiadott letartóztatási parancsot több állam – köztük Magyarország – elítélte. Közben odahaza korrupciós ügyének újabb felvonásával szembesül az izraeli miniszterelnök.