2011. február. 18. 15:22 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2011. február. 18. 15:53 Vállalkozás

Gettómilliomos? Szárnyal az indiai tévépiac

A japán vállalat előrejelzései szerint a 2011 áprilisában kezdődő üzleti évben 1,5 millió LCD televíziót adhatnak el a...

A japán vállalat előrejelzései szerint a 2011 áprilisában kezdődő üzleti évben 1,5 millió LCD televíziót adhatnak el a világ második legnépesebb országában, ami 70 százalékos növekedést jelentene a folyó üzleti évre belőtt 850 ezerhez képest.

A társaság már az idén is jelentős növekedést ért el, annak ellenére, hogy a piacon nem volt számottevő árcsökkenés, a vezető cégek elsősorban agresszív marketingkampányokkal versenyeztek. Indiában 2010-ben 4,5 millió laposképernyős televíziót értékesítettek, ami 50 százalékos növekedést jelent az előző esztendőhöz képest. A teljes forgalom 80 százalékát a három társaság (a Sony, az LG és a Samsung) bonyolította le, közülük a legnagyobb szeletet azonban a Sonynak sikerült kihasítania a piacból.

Ecoline

hvg360 Gyükeri Mercédesz 2025. január. 08. 13:14

Hipóval mosott tojás, tesztek horribilis áron, na meg a rendeleti kormányzás – emlékszik, milyen volt a covid magyar módra?

Magyarország az a hely, ahol az öt éve elkezdődött világjárvány a túlárazott és felesleges beszerzésekről, a kormányzati propagandáról, az oroszok és a kínaiak helyzetbe hozásáról, a parlamenti demokrácia szembeköpéséről és az információk eltitkolásáról szólt. No és persze a nyunyókáról.