2011. február. 18. 15:22 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2011. február. 18. 15:53 Vállalkozás

Gettómilliomos? Szárnyal az indiai tévépiac

A japán vállalat előrejelzései szerint a 2011 áprilisában kezdődő üzleti évben 1,5 millió LCD televíziót adhatnak el a...

A japán vállalat előrejelzései szerint a 2011 áprilisában kezdődő üzleti évben 1,5 millió LCD televíziót adhatnak el a világ második legnépesebb országában, ami 70 százalékos növekedést jelentene a folyó üzleti évre belőtt 850 ezerhez képest.

A társaság már az idén is jelentős növekedést ért el, annak ellenére, hogy a piacon nem volt számottevő árcsökkenés, a vezető cégek elsősorban agresszív marketingkampányokkal versenyeztek. Indiában 2010-ben 4,5 millió laposképernyős televíziót értékesítettek, ami 50 százalékos növekedést jelent az előző esztendőhöz képest. A teljes forgalom 80 százalékát a három társaság (a Sony, az LG és a Samsung) bonyolította le, közülük a legnagyobb szeletet azonban a Sonynak sikerült kihasítania a piacból.

Ecoline

hvg360 Farkas Zoltán 2024. december. 04. 09:30

Egy megatárca veszélyei, avagy Matolcsy György diadalai az első Nemzetgazdasági Minisztérium élén

Unortodoxia bármi áron: ez jellemezte a 2010-es évek elején felálló első gazdasági csúcsminisztériumot. Most, hogy a Pénzügyminisztérium és a Nemzetgazdasági Minisztérium újbóli tervezett összevonásával visszatérhet ez a struktúra a kormányba, felidézzük Matolcsy György miniszteri tevékenységének csúcspontjait a IMF-fel vívott háborútól a magánnyugdíjpénztárak beszántásáig.