Gettómilliomos? Szárnyal az indiai tévépiac
A japán vállalat előrejelzései szerint a 2011 áprilisában kezdődő üzleti évben 1,5 millió LCD televíziót adhatnak el a...
A japán vállalat előrejelzései szerint a 2011 áprilisában kezdődő üzleti évben 1,5 millió LCD televíziót adhatnak el a világ második legnépesebb országában, ami 70 százalékos növekedést jelentene a folyó üzleti évre belőtt 850 ezerhez képest.
A társaság már az idén is jelentős növekedést ért el, annak ellenére, hogy a piacon nem volt számottevő árcsökkenés, a vezető cégek elsősorban agresszív marketingkampányokkal versenyeztek. Indiában 2010-ben 4,5 millió laposképernyős televíziót értékesítettek, ami 50 százalékos növekedést jelent az előző esztendőhöz képest. A teljes forgalom 80 százalékát a három társaság (a Sony, az LG és a Samsung) bonyolította le, közülük a legnagyobb szeletet azonban a Sonynak sikerült kihasítania a piacból.