2011. február. 11. 14:27 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2011. február. 11. 17:59 Vállalkozás

Meghódítaná Magyarországot a román kozmetikai cég

A kolozsvári székhelyű Farmec már 2010 közepén jelezte, hogy a korábbinál agresszívabb külföldi terjeszkedést...

A kolozsvári székhelyű Farmec már 2010 közepén jelezte, hogy a korábbinál agresszívabb külföldi terjeszkedést fontolgat, a Szabadság című helyi érdekeltségű lap szerint pedig első célpontjuk hazánk lehet. A társaság tavaly 95,9 millió lejes (6,1 milliárd forintos) árbevételt realizált, ami 10 százalékos növekedést jelent az egy esztendővel korábbihoz képest. A vállalat az idén további 5 százalékos gyarapodást vár, ennek egy részét azonban már a magyar piac biztosítaná.

Azt, hogy a piacralépés mely formáját választja a társaság egyelőre nem tiszta. A cég már most is hatvan országba exporttál, többek között Japánba is, s korábban kacérkodtak a kínai piaccal is. A vállalat portfóliójában olyan termékek szerepelnek, mint a Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Aslavital, Farmec.

Ecoline

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?