Meghódítaná Magyarországot a román kozmetikai cég
A kolozsvári székhelyű Farmec már 2010 közepén jelezte, hogy a korábbinál agresszívabb külföldi terjeszkedést...
A kolozsvári székhelyű Farmec már 2010 közepén jelezte, hogy a korábbinál agresszívabb külföldi terjeszkedést fontolgat, a Szabadság című helyi érdekeltségű lap szerint pedig első célpontjuk hazánk lehet. A társaság tavaly 95,9 millió lejes (6,1 milliárd forintos) árbevételt realizált, ami 10 százalékos növekedést jelent az egy esztendővel korábbihoz képest. A vállalat az idén további 5 százalékos gyarapodást vár, ennek egy részét azonban már a magyar piac biztosítaná.
Azt, hogy a piacralépés mely formáját választja a társaság egyelőre nem tiszta. A cég már most is hatvan országba exporttál, többek között Japánba is, s korábban kacérkodtak a kínai piaccal is. A vállalat portfóliójában olyan termékek szerepelnek, mint a Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Aslavital, Farmec.