Télen is jól fogyott a Magnum
A londoni-rotterdami központú, többek között a Knorr vagy a Magnum márkákról ismert Unilever organikus – az akvizíciók...
A londoni-rotterdami központú, többek között a Knorr vagy a Magnum márkákról ismert Unilever organikus – az akvizíciók és az árfolyamváltozások hatását figyelmen kívül hagyó – árbevétele a tavalyi negyedik negyedévben 5,1 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi. A Bloomberg elemzői „mindössze” 4,1 százalékos emelkedésre számítottak.
Az adózott eredmény sorában is a várakozásokat meghaladó tétel szerepelt: a 955 millió eurós profit több mint 70 millió euróval múlja felül a Bloomberg-konszenzust, és 134 millió euróval az egy évvel korábbit.
Az Unilever csütörtökön, a tőzsdenyitás előtt tette közzé gyorsjelentését. A részvényárfolyam mind a londoni, mind az amszterdami tőzsdén emelkedéssel indított.