2007. május. 08. 14:20 MTI Utolsó frissítés: 2007. május. 08. 14:06 Vállalkozás

Egyablakos rendszer a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnél

A közelmúltban megtörtént a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség egyablakos telefonos ügyfél-tájékoztatási rendszerének kialakítása és tesztelése, májustól új rendszerben fogadják az érdeklődők hívásait.

Az új működési modell szerint a Contact Center munkatársai segítséget nyújtanak a potenciális pályázóknak a megfelelő támogatási konstrukció kiválasztásában, a pályázati feltételek értelmezésében, a kitöltő programok használatában. Tájékoztatják az érdeklődőket arról, hol találhatják meg az őket érdeklő pályázati dokumentációt, jogosultak-e támogatásra az adott konstrukcióban. A lehetséges projekt gazdák megtudhatják: milyen dokumentumokat kell csatolniuk ahhoz, hogy pályázatuk megfeleljen az érvényességi kritériumoknak, informálódhatnak a támogatás terhére elszámolható költségeik köréről.

Ezen kívül egy speciális funkciónak köszönhetően közvetlenül is kapcsolatba tudnak lépni a pályázatukat kezelő illetékes közreműködő szervezetekkel. Így ugyanazon szám felhívásával a tender menetéhez igazodva kaphatnak projektszintű tanácsadást, valamint lefolytathatnak a támogatást elnyert projekt megvalósításához kapcsolódó egyeztetéseket.

Ezen túlmenően automata tájékoztató nyújt általános információkat az éppen futó, aktuális pályázati lehetőségek teljes spektrumáról.

Három példa a rendszer működésére:

·         GOP pályázatok: 06-40-638-638 1-es menü 1-es gomb,

·         MAG Zrt.: 06-40/638-638: 2-es menü 1-es gomb,

·         ESZA Kht: 06-40/638-638 2-es menü 2-es gomb.

 

A rendszer gyakorlatilag megegyezik a szolgáltató szektorban is használatos telefonos ügyfélszolgálatok menürendszerével, azaz az ügyintéző munkavégzésének helyétől függetlenül az ország egész területéről ugyanazon telefonszámon érhető el. A fogadott hívások a pályázók érdekeit szem előtt tartva rögzítésre kerülnek.

Ezzel megvalósult a teljesen egységes telefonos tájékoztatás, azaz egyetlen telefonszám ismeretében minden információ és közreműködő közvetlenül elérhető. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség értékelése szerint jelentős lépés történt a gyors, hatékony, egy bemenetű információs rendszer működtetése felé. A pályázóknak valóban csak egy ablakon kell benézniük ahhoz, hogy az összes releváns információt láthassák és elérhessék.

 

 

 
 
 

Itthon Bábel Vilmos 2024. november. 28. 17:21

A Tiszának rengeteg pénzre van szüksége

Magyar Péteréknek milliárdok kellenének a 2026-os kampányra, ha tartani akarják a lépést riválisaikkal. A szükséges pénzt csak adományokból tudják összeszedni, az államtól nem fognak kapni. A magyar elit nagy része az államtól függ, és nem fog oldalt váltani, ha nem biztosak abban, hogy nemsokára másnál lesz a kasszakulcs. Magyarék feladata: jó befektetésnek kell látszani. Szombaton jön ki a párt friss átláthatósági jelentése, és kiderül, hogy az elmúlt hónapokban ez mennyire sikerült nekik.