Illúzióromboló a házilag barkácsolt weboldal
Az üzleti tanácsadás, az üzleti partnerek közvetítése a bizalomra épül. A bizalom kialakulásában jelentős szerepe lehet a külsőségeknek is. Komoly kockázatot vállal az a tanácsadó cég, amelyik házi kivitelben készíti el honlapját.
Az angol nyelvű oldal tartalmi egységeinek címei, illetve a menücímek semmiféle támpontot nem adnak arról, mivel is foglalkozik az Infocus Consulting. Nagy hiba, hiszen ezek azok a pontok, amik képesek megragadni a látogatók figyelmét. Érthetetlen, hogy az angolul „beszélő” oldalon mit keres a magyar nyelvű „Köszöntő” menüpont.
A végsőkig elszánt érdeklődők, akiket még nem riasztott el a bevezető animáció és a szerencsétlen főoldal az apró betűkel írt, ráadásul nem nagyítható szövegből megtudhatják, hogy éppen egy regionális fejlesztéssel és üzleti tanácsadással foglalkozó, partnerül ajánlkozó vállalkozás honlapját nézegeti.
Nem tudom, mekkora cég az Infocus Consulting, de attól tartok, hogy nagy luxus ilyen arcát mutatni a külvilág felé. Ha a cég üzletszerzésre, üzleti kapcsolatok építésére és fenntartására kívábja használni honlapját, annak meg kell felelnie bizonyos alapvető elvárásoknak. Ahogyan – feltételezem - irodájukban sem házilag barkácsolt, vagy otthonról kiselejtezett bútorok között fogadják a befektetési szándékkal érkező üzletfeleket, ugyanúgy használható információkban gazdag, naprakész és a cég imázsát építő honlappal kellene megjelenniük az interneten is.
Ezen a jelenlegi honlapon nincs értelme javítgatni. Mindenképpen javaslom az internetes startégia újragondolását és az azt követő professzionális kivitelezést:
Pécsi Ferenc
www.dotkommentar.hu