Lecserélték a közmédia értékesítési vezetőjét
Galavics Andrást, a Magyar Rádió volt kereskedelmi igazgatóját nevezték ki az MTVA Sales House igazgatójává, ő felel egyebek mellett az m1, az m2, a Magyar Rádió összes csatornája, a Duna Televízió, valamint a közmédia internetes hirdetési felületeinek értékesítéséért - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) szerdán az MTI-vel.
Az MTVA Sales House korábbi vezetője, Schatz Péter az átadás-átvételt követően közös megegyezéssel távozik a cégtől. Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója csütörtöki hatállyal nevezte ki Galavics Andrást az MTVA Sales House igazgatójának - írták.
Az MTVA közleménye szerint Galavics András 1993-ban a Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett diplomát. Kutatásvezetőként és médiamenedzserként szerzett tapasztalatait 1996 és 2007 között a Juventus Rádiónál kamatoztatta és tökéletesítette.
Ezt követően 2007-től a Magyar Rádió (MR) kereskedelmi igazgatója volt, ennek során feladatai közé tartozott az MR portfóliójának teljes körű értékesítése, a megújított márkák újbóli bevezetése a hirdetési piacra. Tavaly március óta az MTVA Sales House ügyfélkapcsolati és kampánykoordinációs vezetőjeként tevékenykedett.
Galavics András felel az m1, az m2, a Magyar Rádió összes csatornája, a Duna Televízió, valamint a közmédia teljes internetes portfóliója hirdetési felületeinek értékesítéséért. Emellett az MTVA Sales House a közmédiák kapacitásának értékesítésével (spotgyártással, stúdió-bérbeadással) és a jegyértékesítéssel is foglalkozik - írta közleményében az MTVA.