A Médianéző Központ szerint toronymagasan vezet a kormánypárt, ha a közösségi médiában való mozgósításról van szó
A Fidesz sokkal hatékonyabban mozgósít Facebookon az ellenzékkel szemben, legalábbis ez derül ki a Médianéző Központ felméréséből. Az ellenzéki pártok közül a DK váltja ki a legtőbb aktivitást - köszönhetően Gyurcsány Ferenc aktív facebookos és instagramos jelenlétének - a Jobbik és az MSZP kampányai azonban összeomlani látszanak.
A kampány időszakában a Fidesz tudta a legtöbb embert aktivizálni, ez 643 ezer reakció generálását jelenti. A kampányhajrára pedig a DK növelte előnyét a többi ellenzéki párttal szemben, számszerint 182 ezer interakcióval.
A felmérés szerint a Jobbiknak a felére esett a kiváltott reakciónak a száma a közösségi médiában, a gyenge teljesítmény pedig ugyanúgy elmondható az MSZP-ről is, bár ők sosem voltak igazán népszerűek a Facebookon. A Médianéző szerint ráadásul erről a két pártról folyamatosan iratkoznak le az eddigi követőik.