Végül is egy főműsoridőben sugárzott, országos híradónak törvénybe vésett feladata a köztájékoztatást, így a köznek értesülnie kell Tímea fánkjairól. Férje pedig saját csatornáján botcsinálta reklámfiguraként belemondta a kamerába, hogy „a szemnek is szép, nemcsak a szájízednek”.
Ahogy megírtuk, maga Vajna Tímea is bejelentette a neki való terepen, saját Instagramján, hogy új helyen, a kelenföldi Reál-boltban árulni a Mr. Funk termékeit.
Az óriási hírértékű sztori természetesen azonnal felkeltette a férje, Andy Vajna tulajdonában lévő Tv2 figyelmét is: riportot is forgattak az esti híradójukba arról, hogy „európai színvonalú áruház nyílt”, ahol „egy Mr. Funk pultot” is kialakítottak.
Az új pult elé maga Andy pattant oda, hogy háttérben a felesége cukormázas portékájával belemondja a kamerába, hogy minden ünnepre „valami tematikus” fánkkal készülnek, ami így nagyon kreatív. „A szemnek is szép, nemcsak a szájízednek” – reklámozta saját csatornáján saját másik bizniszüket.
Mindent elmond a lakájmédia színvonaláról, egyben több mint vicces volt, hogy az üzlet logóját olykor szabálykövetően kitakarták, míg a Mr. Funk-ot nyíltan mutogatták.
A legszomorúbb, hogy ezzel a megnyitón szintén részt vevő, alapvetően a magyar termékeket promotáló Nagy István agrárminiszter is asszisztált a Tv2 nyíltan reklámszagú anyagához. De az új „európai színvonalra”, illetve a fánkokra kíváncsi volt Simicskó István fideszes országgyűlési képviselő is.