Itthon hvg.hu 2018. november. 09. 11:56

Sokkal többet költött a kormány reklámra, mint bárki más Magyarországon

Miközben a többi közép-kelet-európai ország esetében sehol nem szerepelt a tíz legnagyobb médiakampányra költő között sem az állam.

A kormány költött messze a legtöbbet a médiában megjelent reklámra Magyarországon, derült ki egy közép-kelet-európai országok reklámköltéseit vizsgáló jelentésből, amit a 444 szúrt ki.

A dokumentum szerint a magyar állam 32 millió eurót, azaz nagyjából 10 milliárd forintot költött marketingre a médáiban, ami több mint kétszer annyi, mint bármely piaci szereplő kiadása. A második helyezett Magyar Telekom 15 millió eurót adott csak erre a célra.

A régióban nincs még egy olyan ország, ahol akár az első 10 médiakampányra költő szereplőbe bekerült volna az állam.

Mindebben ráadásul nincsenek benne a plakátkampányok, a Nemzeti Kommunikációs Hivatal csak idén a választások óta 18,7 milliárd forintot költött marketingre összesen.

Azt sem kell talán külön megemlíteni, hogy ezek a kiadások szinte mind a baráti médiumoknál landoltak.

 

Hirdetés
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.