Lesz munkája Balásy Gyulának. Jön az EP-kampány.
Újabb kommunikációs kampány jön több mint 236 millió forintból – derül ki abból az összefoglaló tájékoztatásból, amit a Nemzeti Kommunikációs Hivatal töltött fel a közbeszerzési hatóság adatbázisába, írja az Mfor.
A közbeszerzés tárgya pedig az, hogy „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása”, ennél több azonban nem derül ki a dokumentumból.
A lap szerint a kampány fókuszában az európai parlamenti választások és a migráció lesz. Minderre nettó 236,2 millió forint jut, aminek 30 százaléka, vagyis 70,8 millió opciós tétel. Korábban a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kommunikációs tendereiből kvázi kizárták Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeit, a Balásy Gyulához köthető New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. dolgozhat a kampányon.
Alvállalkozóként a megszokott cégeket vonják be: a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.-t, valamint a p2m Consulting Kft.-t.