Másfél milliárd forintért adott kommunikációs megbízást a Szuverenitásvédelmi Hivatal Balásy Gyula cégeinek
Öt hónap alatt költheti el a pénzt a Szuverenitásvédelmi Hivatal.
Öt hónap alatt költheti el a pénzt a Szuverenitásvédelmi Hivatal.
Polt Péter szerint az ügyészség egyelőre tehetetlen.
Alvállalkozóként a Valton is érintett.
A kormány elfogadta, hogy milyen árakon lehet kommunikációs munkát végezni, ha e fölé nem mentek, akkor szabályosak voltak a szerződések – jelezte a Közbeszerzési Hatóság.
Bepillantást nyerhetünk abba, hogy az állami kommunikációs és rendezvényszervezési megbízásokat rendszeresen elnyerő cégek mivel indokolják meg a magas költségeket.
Kis híján hárommilliárd forintunkba került a legutóbbi konzultáció népszerűsítése.
Orbán Viktor kedvenc előadója, Leslie Mandoki az egyik fő attrakciója az augusztus 20-ai ünnepségeknek, a másik a tűzijáték, amely remek alkalom Orbán Ráhel luxusszállodájának, hogy a „lélegzetelállító” fényjátékokra hivatkozva egy felejthetetlen vacsorára hívja vendégeit a tetőteraszra.
A nagy figyelmet kapott, Budapestet közpénzből népszerűsíteni hivatott májusi influenszerutaztatás költségei után kutatva az Átlátszó arra jutott, hogy ebből is „a Rogán-féle propagandagyár beszállítói gazdagodhattak”.
A korábban Magyar Péter által vezetett Diákhitel Központ ismét leszerződött a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media és Lounge Design cégekkel. Magyar a kegyelmi botrány utáni elhíresült interjújában arról beszélt, hogy az állami cégeknek kötelezően a központi közbeszerzést megnyerő cégekkel kellett szerződni kommunikációs feladatokra, gyakran a piaci ár többszöröséért.
Az Integritás Hatóság nem találta megfelelőnek a New Land Media szakmai ajánlatát, ezért az általuk kiírt közbeszerzés egyik részét sem a Balásy Gyulához köthető, a hasonló tendereken többnyire legyőzhetetlen cég vitte el.
Csak a tűzijátékra 1,8 milliárd forintot szánnak. Balásy Gyula cégcsoportja megint jól jár.
Balásy Gyula ezt az összeget három cégből vette ki osztalékként.