A párt pénteken közölte, hogy a nyáron félbeszakadt plakátkampányát 1100 saját tulajdonú reklámfelületén folytatja. De ennél többet is vásárolna.
A Jobbik újabb cégekkel és magánszemély tulajdonosokkal tárgyal további reklámeszközök vásárlásáról. Az értesülést a Magyar Nemzetnek – aminek tulajdonosa, Simicska Lajos a plakátcéget is birtokol – megerősítette a párt. Az egyeztetések részleteiről – így arról, hogy hány újabb hirdetési felületet vagy kitől szeretnének megvásárolni – ugyanakkor nem akartak nyilatkozni, mondván, a kiszivárgó információk veszélyeztetnék a folyamatban lévő tárgyalások sikerét.
Ahogy korábban megírtuk, a Jobbik azt közölte, hogy a már meglévő 1100 plakáthelyet és más reklámeszközöket – amelyekre pénteken kerültek ki az új plakátjaik – részletre vásárolták. Csak maguk tervezik majd használni, nem tervezik bérbe adni azokat.
A Jobbik ezzel a lépéssel megkerülte a nyáron elfogadott plakáttörvényt, amelynek értelmében a pártok csak a tavalyi listaáron vehetnek plakáthelyeket, a hirdetési felületek tulajdonosaitól nem kaphatnak kedvezményt.
A Fidesz szerint a pártnak Simicska Lajos cége játszotta át a plakáthelyeket.