"Magyarország legjobb híradójaként" hirdették magukat, a GVH eljárást indított ellenük.
Versenyfelügyeleti eljárást indít a Gazdasági Versenyhivatal a TV2 Médiacsoport ellen a Tények legutóbbi reklámkampánya miatt – írja az Index a GVH nekik küldött válasza alapján.
A TV2 februárban indította el a megújult Tények bevezető kampányát, a plakátokon pedig az szerepelt, hogy a Tények "Magyarország legjobb híradója". A szlogent állítólag apró idézőjelek közé tették, ennek ellenére a GVH vizsgálatot indított, szerdán pedig arról tájékoztatták az Indexet, hogy "jogellenes összehasonlító reklám tilalmának és a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt versenyfelügyeleti eljárást indítanak" Andy Vajna csatornája ellen.
A lap emlékeztet rá, hogy az eljárás indulása még nem feltétlen jelenti azt, hogy büntetés lesz a vége, mindenesetre a GVH ahhoz eléggé megalapozottnak találta a kérdésfelvetést, hogy kivizsgálja az esetet. Ha az eljárás során a hivatal igazoltnak találja a gyanút, az drága mulatság lehet: a plakátok kikerülésekor egy a Népszava által megszólaltatott szakértő akár 100 millió forintra becsülte a kiszabható bírság mértékét.