Még a magyaros buheramegoldásokhoz szokott szem is elidőz azon a teljesítményen, amelyet az Astoriánál sikerült összehoznia, valószínűleg a BKK-nak.
A felvétel az Astoriánál készült, az Erzsébet híd felé tartó sávban. Vélhetően a BKK állította fel a csúnya tákolmányt, amely a kereszteződésben lévő közlekedési lámpák előtt már megállítja a forgalmat. A rögbikapuhoz hasonló építmény csúnya is, és látszólag balesetveszélyes is, de lehet, hogy csak túlaggódjuk a dolgot.
Az oszlopra szerelt jelzőlámpára vélhetően azért volt szükség, mert a 47-49-es villamost pótló buszok a lezárt Szabadság híd helyett az Erszébet hídra kanyarodnak a Károlyi körútról, viszont amikor visszafelé jönnek a Kossuth Lajos utcáról csak nagy ívben tudnak visszakanyarodni a kiskörútra. Ezért a kereszteződésben lévő jelzőlámpák előtt már meg kell állítani a forgalmat.
Felkerestük azért a BKK-t, is, hogy megkérdezzük, miért erre a műszaki megoldásra esett a választásuk, ők annyit közöltek, hogy a részükről csak a forgalomszervezés történt, a Budapest Közúthoz tartozik az építmény.
A hasonló buheramegoldások mintha megszaporodtak volna az elmúlt időszakban. Itt van például az Újlipótvárosban pár hete alkalmazott megoldás, amely a megváltozott útvonalú trolibuszok fordulási ívét igyekezett akadálymentessé tenni a Victor Hugo utcában.
Vagy a Vitézy Dávid volt BBK-vezér által is posztolt igénytelen megoldás: