2010. április. 18. 14:51 MTI Utolsó frissítés: 2010. április. 18. 15:30 Itthon

Több kocsival közlekednek egyes nemzetközi vonatok

A MÁV-Start Zrt. megerősítve közlekedteti egyes nemzetközi vonatait az izlandi vulkánkitörés miatt meghosszabbított légtérzár idején is. Több kocsival közlekednek a Románia irányába induló szerelvények, valamint a Zürich, München, Berlin és Bukarest irányába tartó éjszakai vonatok.

A MÁV-Start vasárnapi közleménye emlékeztetett rá: a Nemzeti Közlekedési Hatóság meghosszabbította a magyarországi légtérzárat, amely miatt továbbra is megnövekedett forgalom jellemzi a nemzetközi vasúti közlekedést.  Mint írták, a társaság folyamatosan figyelemmel kíséri a vasúti forgalmat, a nemzetközi menetjegyek értékesítését, és a lehetőségekhez és az igényekhez igazítva, megerősítve közlekedteti a nemzetközi vonatokat. Így vasárnap is több kocsival közlekednek a Románia irányába induló szerelvények, valamint a Zürich, München, Berlin és Bukarest irányába tartó éjszakai vonatok.

A budapesti nemzetközi vasúti pénztárak meghosszabbított nyitva tartással várják az utasokat a pályaudvarokon vasárnap is: a Nyugati és Déli pályaudvar nemzetközi pénztára este 8 óráig, a Kelenföldi pályaudvaron pedig hajnali 0 óra 5 percig tart nyitva a nemzetközi pénztár. A Keleti pályaudvaron éjjel-nappal nyitva tart a nemzetközi jegypénztár, itt az üzleti váróterem pénztárát is igénybe vehetik az utasok. A hétvégéhez hasonlóan hétfőn is többen dolgoznak a nemzetközi pénztárakban.

A menetjegyváltást segíthetik a személyes ügyfélszolgálati irodák is, ahol útvonaltervezést is kínálnak az utasoknak, így lerövidíthető a nemzetközi pénztárakban a menetjegyek vásárlásának ideje. További információk a www.mav-start.hu címen olvashatók, valamint a Mávdirekt telefonos ügyfélszolgálatán (06-40-49-49-49) kaphatnak tájékoztatást az utasok és az érdeklődők.

Hirdetés
hvg360 Gyenis Ágnes 2025. április. 17. 09:11

Nem tartogat sok jót az egykori Dunaferr jövője

Csoportos létszámleépítést jelentett be a Dunaferr utódcégeinek a felszámolója. Mindez előrevetítheti a dunaújvárosi cég sorsát annak ellenére, hogy másodszorra is eladóvá váltak a csődbe navigált Dunaferr életképes részei. Egyre távolabb kerül egymástól a magyar acélipar megmentésének politikai lózungja és a rideg üzleti valóság.