2007. október. 01. 09:00 hvg.hu Utolsó frissítés: 2007. október. 01. 01:43 Ingatlanmenedzser

Milyen szlogennel téveszt meg az ingatlanfejlesztő?

Az új ingatlanokat jobbnál jobb szlogenekkel próbálják eladni, egyedi és egyedibb, különleges és különlegesebb ingatlanok versengnek egymással. A jelmondatok tartalma ugyanakkor jelzésértékű is lehet, különösen akkor, amikor nem sok köze van a valósághoz.

A beruházók a népszerűsítés érdekében nagyon sok lakóingatlan projektet különféle "életérzés" szlogennel ruháznak fel. Ezek a vonzó üzenetek  a potenciális vásárlók érdeklődést hivatottak felkelteni. A közkedvelt eszközzel azonban sokan szélsőségesen bánnak. Ezek a túlzások sokszor csak a helyszínen derülnek ki:  megesik például, hogy "kertvárosi nyugalmat" hirdetnek egy forgalmas főút mellett, vagy "egyedülálló otthon" felkiáltással próbálják eladni a tucatárut. Hogy a csalódást elkerüljük, ne higyjünk az elagáns marketingszövegnek. Ha pedig egy beruházó a szlogennel nagyon túllőtt a célon, legyünk óvatosak, hiszen ez a felületesség a lakások minőségében is visszaköszönhet.
hvg360 Nemes Nikolett 2025. január. 15. 14:45

Technostressz, kiégés, home office – áldjuk vagy átkozzuk a Covidot azért, amivé a munkahelyek váltak?

Az öt éve kitört járvány társadalmi, gazdasági hatásai jóval távolabb mutatnak, mint gondoltuk. A HVG új sorozatában ezt járjuk körbe különböző aspektusokból; ebben a cikkünkben arról lesz szó, hogy miként zajlott a kényszerűnek tűnő digitális átalakulás, amely nemcsak a munkaerőpiacra, a cégekre volt súlyos hatással, hanem a mentális állapotunkra is. Miért nem teljesen egyértelmű még ma sem a home office megítélése, hogyan változtak meg az elvárt vezetői és munkavállalói kompetenciák, és mi az a VUCA/BANI-világ, amelyben élünk? Szakértőket kérdeztünk.