Műértő Power 50 – a hazai szcéna legbefolyásosabb szereplői 2019-ben / Napfény a ház falán – Edward Hopper bázeli tárlata / Élet az internet után – kiállítás a Ludwig Múzeumban / Miért fáj nekünk a NAT? – vizuális kultúra a Nemzeti alaptantervben / „Én elmentem a vásárba…” – műkereskedelemről művészszemmel / A Szent Mókus, a dakszli és a spiritus rector – a Hollósy-iskola Münchenben / Névtelenség kizárva – új törvény a műtárgypiacon
Műértő Power 50 – a hazai szcéna legbefolyásosabb szereplői 2019-ben
Napfény a ház falán – Edward Hopper bázeli tárlata (Darányi György)
Élet az internet után – kiállítás a Ludwig Múzeumban (Sárai Vanda)
Miért fáj nekünk a NAT? – vizuális kultúra a Nemzeti alaptantervben (Tatai Erzsébet)
Menekültügy – Krzysztof Wodiczko köztéri projektje New Yorkban (Berecz Ágnes)
Nem ördöglakat – álmodozás egy adatbázisról (Juhász Sándor)
Honnan jön a szél? – Koronczi Endre Dunaújvárosban (Petrányi Zsolt)
Megbocsátó szép üzenet – a Hüttl-gyár porcelánjai Tatán (Tóta József)
„Én elmentem a vásárba…” – műkereskedelemről művészszemmel (Tarr Hajnalka)
A Szent Mókus, a dakszli és a spiritus rector – a Hollósy-iskola Münchenben (Kovács Ágnes)
Képzőművészet és zene – beszélgetés a 30 éves Várfok Galériáról (Molnár Zsuzsanna)
Névtelenség kizárva – új törvény a műpiacon (Gyárfás Péter)
Magyar fotósok, külföldi kiállítások – 150 év nemzetközi szereplései (Fejér Zoltán)
Tárlatvezető: Zsikla Mónika
Kiállításokról:
Szabados Árpád a szegedi REÖK-ben, Krajcsovics Éva a B32 Galériában, Pál Zsuzsanna Rebeka a Liget Galériában, M21 – Állapotfelmérés Pécsen (Ibos Éva, Sinkó István, Nagy Mercédesz, Aknai Tamás) Pergamon-panoráma Berlinben, a Devetsil-mozgalom Prágában (Seres Szilvia, Hushegyi Gábor)