A Fidesz 1,1 milliárdjával a Tisza Párt 28 milliója áll szemben.
A tavalyi önkormányzati és európai parlamenti választások óta 1,3 milliárd forintot költöttek el Magyarországon politikai hirdetésekre a Facebookot és az Instagramot üzemeltető Meta rendszerében – írja a Népszava.
Lévai Richárd marketingspecialista a lapnak azt mondta: ez más, európai országokhoz képest magas aránynak számít annak ellenére, hogy a választás előtt, a kampányban még nagyobb összeget szórtak ki, 3,4 milliárdot körülbelül öt hónap alatt.
A költésekben a kormánypárt vezet, a Fidesz összesen 1,1 milliárdot fizetett Facebook-hirdetésekért az elmúlt bő kilenc hónapban. Az ellenzék ehhez képest nagyjából 210 milliót költött, ebből a Tisza Párt 28-at. Orbán Viktor miniszterelnök elsősorban külpolitikai témájú bejegyzéseit hirdette.
Nemrég arról írtunk, hogy a kormánypárt korábban rendkívül hatásosan kommunikált a közösségi oldalakon, de a Tisza Párt megjelenése óta csökkenhetett a sok milliárd forintból fenntartott hálózat eredményessége.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.
