Két spanyol csapat vezette be elsőként a dinamikus jegyárazást, Angliában a szurkolók figyelmeztették a klubokat, nehogy ihletet kapjanak.
Dinamikus árazást vezetett be a meccsjegyekre két spanyol elsőosztályú focicsapat, a Valencia és a Celta Vigo – írja a Sky News. Előbbi csapat szerint a globális szórakoztatóipari trendeket követik a döntéssel, amelyre a spanyol bajnokság, a La Liga is áldását adta. “A jegyeket egy alapáron hirdetjük meg, amely napról-napra növekedhet különböző paraméterek függvényében” – közölte a spanyol csapat, hozzátéve, hogy szerintük a szurkolóknak így érdemes minél korábban megváltani belépőjüket, ha a legjobb áron szeretnének a legjobb helyre szóló jegyekhez hozzájutni.
Az angol futballszurkolói szövetség (FSA) a hírre reagálva üzent az ország csapatainak, nehogy ihletet kapjanak a spanyol példa alapján. A szervezet “hatalmas ellenállást” helyezett kilátásba, ha a “kapzsi klubtulajdonosok” megpróbálnák “kihasználni a szurkolók hűségét” azzal, hogy bevezetik a dinamikus árazást.
Az FSA közleményében arról írt, hogy az Oasis-féle fiaskó után “tökéletes időzítéssel” lebegtették be a dinamikus árazás ötletét a futballvilág egyes szereplői. A hosszú kihagyás után összeálló manchesteri banda turnéja kapcsán az váltott ki nagy felháborodást, hogy a jegyárak sorban állás közben is jelentősen emelkedtek.
A szurkolói szervezet azzal kapcsolatban is elégedetlenségét fejezte ki, hogy a Premier League 20 csapata közül 19 megemelte a meccsbelépők árait a tavalyi szezonhoz képest.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.