Június 30-án hatályba lép az új reklámetikai kódex, ami az influenszereket is érinti majd.
A napi.hu szerint az új etikai kódex számos fontos újítással bír majd, az egyik vadonatúj szakasza: a „Reklámozás influenszerrel”. Ez arról szól, hogy miképp kell értelmezni az influenszereket és a velük történő üzleti együttműködéseket.
A lap szerint a jelenleginél komolyabb védelmet kapnak a gyermek- és fiatalkorúak, teljes körű átdolgozáson esett át a környezetvédelemmel kapcsolatos reklám, illetve kerülni kell a testképet digitális módon torzító manipulációkat.
A „Reklámozás influenszerrel” pedig vadonatúj szakaszként került be a kódexbe a szakmai gyakorlatokból és tapasztalatokból táplálkozva és a Gazdasági Versenyhivatal korábban kiadott ajánlásainak tájékoztatóinak tartalmára támaszkodva – írja a napi.hu.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.