A Fidesz köreiben is megforduló influenszerek oldalát tiltja le a Youtube orosz propaganda terjesztése miatt
Többen közülük Budapesten is jártak.
Többen közülük Budapesten is jártak.
Az az érzésünk támadhat, hogy a magyar influenszerek a korábbiakhoz képest bátrabban foglalkoznak közügyekkel és politikával. Ennek háttere és lehetséges okai egyszerűbbek, mint gondolnánk. És mint kiderült, még azt is határozott állásfoglalásnak lehet tekinteni, amit nem annak szántak.
A Magyar Turisztikai Ügynökség szerint az Egyesült Államokból 41, az Egyesült Arab Emirátusokból 40 százalékkal több vendégéjszakát foglalnak le a Budapestre látogató influenszereknek köszönhetően.
Ötven influenszer, százmilliónál is több követő, megszámlálhatatlan bejegyzés a magyar fővárosból. Elindult a Budapest Influencer Trip, amelynek célja, hogy tartalomgyártókon keresztül népszerűsítse a várost a turisták körében. Az már más kérdés, hogy hány turista engedhetné meg magának azt az utazást, amit az Instagramon lát.
Az amerikai nagykövet rendszeresen találkozik magyar influenszerekkel.
Tisztáznunk kellene, jó-e, ha a kormánytól független térben vannak, akik egyszerre lépnek fel politikai döntéshozóként, cselekvőként, elemzőként és elszámoltatóként. Vélemény.
Deák Dániel a kontextusból kiragadva, a másik fél megkérdezése nélkül használta fel a TheVR névre hallgató influenszerpáros videójának egy részletét. Eleinte Deák azzal védekezett, hogy nem járt el jogtalanul, végül mégis leszedte a kifogásolt tartalmat.
Péntek estére a Hősök terére szervez tüntetést néhány népszerű youtuber, a kezdeményezéshez számos más influenszer is csatlakozik.
Odakint most szörnyek járnak – Kiállás az áldozatokért, a gyerekekért, az egészséges társadalomért, február 16-án, pénteken 18:00-kor a Hősök terén.
A Magyarországon is egyre népszerűbb Temu és a szintén kínai TikTok Shop felületéről vásárolt, olcsó elektromos fűtőberendezéseket vett górcső alá a Which? nevű brit fogyasztóvédelmi szervezet. Az eredmény ijesztő.
Gyökeresen megváltoztak az utazási szokások a közösségi oldalak hatására, s az idegenforgalmi cégek már tudják, hogy a digitális világ nemcsak segítséget, hanem komoly hátrányokat is jelent számukra.
Június 30-án hatályba lép az új reklámetikai kódex, ami az influenszereket is érinti majd.