A rezsicsökkentés csökkentése az online piactéren is érezteti hatását.
Ilyen abszurd “csodát” még nem volt lehetőségünk látni, hogy az év legmelegebb időszakában egymás mellett tűnik fel a medence és a cserépkályha a keresőszavas toplistán.
- közölte a Vatera.hu.
A jelenségről mi is írtunk korábban:
A rezsiharc elbukása után próbálhatunk kályhát venni, de már most hiány van belőlük a piacon
Óriási lett a kereslet a kályhákra, kandallókra, a gyártók nem is tudják tartani a lépést, a forgalmazóknál készlethiány alakult ki, még a Németországban élő magyarok is megjelentek a vevőkörben. Ezért sincsenek könnyű helyzetben azok, akik azért akarnak átállni fatüzelésre, mert jelenleg mindenük, így a fűtés is áramról megy.
A keresőszavak szerinti összesítésben szerepelnek a "medence", "mobilklíma" és "leander" szavak is. Júliusban ezek a legnépszerűbb termékek a Vaterán:
- kerékpár
- Matchbox
- gombfoci
- cserépkályha
- sparhelt
- leander
- mobil klíma
- medence
- családi ház
- festmény
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.