Az ellenzéki összefogás oldalán 247 millió forintot költöttek el a közösségi oldalon a választás előtti héten.
A választást megelőző héten totális fideszes fölény volt érzékelhető a közösségi médiában, ugyanis minden szinte ide sorolható szereplő növelte a költéseit – derül ki a 444 összesítéséből. A lap rámutatott: a Mediaworks több mint 93, a Fidesz 76, a Megafon 72 milliót hirdetett el egyetlen hét alatt, a kampányhajrában.
Kitérnek arra is, hogy az utolsó héten a kormányoldal 472 millióval növelte költéseit a Facebookon, de rajtuk kívül a Gattyán-féle Megoldás Mozgalom és a Mi Hazánk is nagyon pörgött. Bár a Mi Hazánkot letiltotta a Facebook, viszont voltak más oldalaik is, például Dúró Dóráé. Az ellenzéki összefogás oldalán 247 millió forintot költöttek el a Facebookon a választás előtti héten.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.