Szilva Mónika korábban 24 évig dolgozott a Nestlénél.
A vásárlói élményért felelős igazgatóval erősíti augusztus eleje óta hazai csapatát a Tesco Magyarország – közölte az áruházlánc.
A cég közleménye szerint Szilva Mónika kinevezésével az a céljuk, hogy a vásárlók döntéseit nyomon követve alakíthassák a kínálatot és a vevőkkel való kommunikációt.
A szakember mintegy 24 évet töltött a Nestlénél különböző területeken. Szilva Mónika egyébként évek óta a Magyar Marketing Szövetség aktív tagja, ahol a digitálismarketing-képzés keretein belül is foglalkozik mentorálással.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.